lørdag den 12. november 2011

Kronjyden har vundet mit hjerte

Jeg faldt tilfældig over en annonce på den blå avis, som meget hurtigt fik min opmærksomhed. Der stod nemlig 5 meget fine kronjyden krydderikrukker. Har set dem flere gange på forskellige blogs og synes simpelthen de er så fine. Men puha det er prisen godt nok også, så havde egentlig opgivet håbet om, at der en dag skulle stå nogle af dem i mit køkken. De var meget billige og troede bestemt ikke de ville blive mine, før jeg havde dem i mine hænder. Men nu står der 5 og endda 2 i fine pastelfarver. Kan ikke vente til samlingen bliver større.

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er du dog heldig.... Jeg har også opgivet at få en samlig, har sølle to... Den lyseblå og den lyserøde og er virkelig højt på min ønskeseddel :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig, dem vil jeg også gerne eje, ledte rigtig meget efter dem i dag på Stumpmarked og selv om der var næsten alt dernede, så var der kun en dyr rød en og den kom altså ikke med hjem. Dit pusleunderlag fra sidste indlæg er også virkelig blevet fin.

    SvarSlet
  3. Følte mig virkelig også heldig, var helt oppe og køre hele dagen. Utroligt hvad krydderikrukker kan gøre ved en;) Ja jeg har også kun set dem, hvor de kostede en formue, så det er ikke sikker at min samling bliver større;)

    SvarSlet