tirsdag den 22. november 2011

Hip hurra

Hip hurra det er min fødselsdag og sikke en dejlig dag. Dagen startede med sang og gaver på sengen af min dejlige familie. Mine forældre var kommet hele den lange vej fra Jylland for blandt andet og fejre mig, hvilket var helt fantastisk. Min dejlige mand skulle til eksamen i nat orienteringsløb om eftermiddagen, så han havde fri resten af dagen, så hele familien har været på julegave indkøb og hyggetur på strøget. Så en rigtig hygge "fridag" på en hverdag.
Ikke mindst pga de rigtig dejlige gaver, som er kommet ind i mit hjem.
Her kommer lige lidt billeder af, hvad jeg er blevet begavet med.


Et dejligt vattæppe, som min mand var så heldig at købe for næsen af en anden kunde i Liebe. Det er i de mest fantastiske grønne/gule farver.


Sjove bøger til flere fiflerier


Så skal der bages

To lækre gule krus fra Liebe

En sjov gammel garntrisse



4 kommentarer:

  1. Fine sager du har fået, uh den vattæppe :) og tillykke med dagen, når jeg lige at skriv her 2 min i tolv og langt over min sengetid :)

    SvarSlet
  2. Hej Kirstine
    Stort tillykke med dagen igår, og sikke nogle fine gaver du har fået dig!
    - Anne c'')

    SvarSlet
  3. Assalamungalaikum Warrohmatullah hiwabarokatuh
    bade promosi obat kadas, kudis, panu, kurap lan herpes 085647928789
    bismillahhirrohmannirrokhimkulabadenderekpromosiobatkadaskudisinsyaAllahamnjur

    SvarSlet