tirsdag den 29. november 2011

Elsker udsalg!

På vej ud til min søns børnehave i går, gik jeg forbi keramik og glasværkstedet i kronprinsessegade og lige i det jeg gik forbi, så startede deres juleudsalg, hvilket jeg ikke var klar over. Det er en helt fantastisk butik og jeg er enormt forelsket i deres keramiske ting, fra Ditte Fischer og Annemette Kissow, som jeg længe har sukket efter.
Har før været der til udsalg, men det er en meget lille butik, hvor der er rigtig mange mennesker, så sidste gang endte det med at jeg gik igen. Men denne gang kom jeg lige da de åbnede, og jeg vidste lige hvad jeg skulle have. Og se lige hvad jeg kom hjem med, til en meget god pris.


8 kommentarer:

  1. Fine sager, dejlig når men er heldig lige at komme på det rigtige tidspunkt.

    SvarSlet
  2. Rigtig fine ting :-) Vasen er jeg bare helt vild med, hvor har den bare en god form.

    SvarSlet
  3. Jeg er også bare helt vild med vasen. Og ja det var bare rigtig heldigt:)

    SvarSlet
  4. Hej Kirstine

    Er dit blogland gået helt i stå :)

    Kh. Anne

    SvarSlet
  5. Hej. Jeg kan ikke finde en mail-adresse nogle steder på bloggen her og har længe ville spørge på nogle af de fine ting du har lavet. Kan du evt. sende mig en mail på kontakt@mettesofie.dk? :)

    SvarSlet
  6. Ja den er rigtig fin, og ja det er Ditte Fischer.

    SvarSlet