søndag den 6. november 2011

Et lille kig ind i mit hjem

Vores kære kamera spiller vidst på sidste vers, men det er jo ikke grund nok til, at der ikke skal komme indlæg fra mig. Billederne er dog ikke noget af råbe hurra for, men hvad pokker!
Jeg har taget lidt billeder fra vores dejlige hjem, af nogle af de ting, som jeg holder meget af. 

 

 Vores "billedramme" i spisestuen, hvor vores aller bedste minder hænger. 




Sættekassen i køkkenet, som bliver brugt til krydderihylde. Da jeg købe sættekassen tænkte jeg, hvor svært kan det være og umiddelbart var det heller ikke så svært.. Men der var kun små rum i sættekassen, hvilket jeg var lidt ked af, så jeg tænkte, hvorfor ikke lave nogle større rum, hvilket jeg gjorde. Hvad jeg ikke vidste var, at det ville efterlade ret store huller, så jeg blev nød til at pynte den på alle kanter, hvilket tog MEGET lang tid.


Mit højt elskede ursula stel fra Royal Copenhagen, som jeg holder meget af fra Royal Copenhagen. Har samlet det i mange år og det bliver brugt dagligt.


Vores gamle tivoliplakat, som vi er enormt glad for. Desværre er den i en aluminiumsramme, som ikke er særlig pæn. Jeg har en gang prøvet at skifte den ud, men er simpelthen bange for, at de er vokset sammen. ØV.


Vores gamle europakort, som har hængt over vores sofa, men som lige nu hænger over vores seng.


Min søns fiflerier.


Den gamle tavle, som er vores aller første fælles køb til vores fælles hjem og som jeg stadig følger os.

7 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggelig ud hjemme ved jer og sikke mange fine sager i har, jeg er specielt vild med tavlen den er rigtig fin.

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Vi er også rigtig glade for tavlen, der er noget sjovt og hyggeligt over den:)

    SvarSlet
  3. Jeg melder mig lige som fast læser her, sikke nogle fine ting i har i hjemmet. Drømmer også selv om at få et verdens- eller europakort på væggen :-)

    SvarSlet
  4. dejlige billeder, i har et rigtig fedt hjem. masser af sjæl, historie og ting der siger det bare er JER der bor der.

    SvarSlet
  5. Marie: velkommen til:) dejligt med flere fast læsere. Vi havde også ledt længe efter et europakort, så da vi endelig fandt et, så skulle vi bare have det ind i vores hjem.

    Tak Louise. Det er virkelig dejligt at høre, det er lige sådan vi gerne vil bo:)

    SvarSlet
  6. Assalamungalaikum Warrohmatullah hiwabarokatuh
    bade promosi obat kadas, kudis, panu, kurap lan herpes 085647928789
    bismillahhirrohmannirrokhimkulabadenderekpromosiobatkadaskudisinsyaAllahamnjur

    SvarSlet