mandag den 8. oktober 2012

Indretning i stuen

Vi havde egentlig bestemt, at jeg skulle have et sybord i kælderen, da vi har planer om, at lave et kæmpe stort hobbyrum for hele familien i kælderen, men da der stadig står ret mange flyttekasser og en masse møbler, så går der nok lidt tid, før det bliver en realitet. Så for 2 uger sidden faldt jeg over et rigtig fint bord, som ikke var så bredt og ville være perfekt sybord i stuen. Men jeg skulle jo også have et sted til at opbevare alt mit stof. Så et stort ønske om et hængevitrine opstod. Og det blev så leveret i torsdag. Og ja til trods for, at jeg er matematisk student, så var det noget større end jeg lige havde regnet med. Faktisk meget større, hvilket betød en større ommøblering af stuen.

Den nye syplads.











Chartollet er kommet ind i stuen





9 kommentarer:

  1. Det ser da helt vildt hyggeligt ud.. Super flot hængeskab. Kan godt forstå du måtte eje det, og så er der altså bare et el andet med at den slags aldrig passer i den størrelse man lige havde tænkt.. Enten for stort eller for småt.. Men det ser nu helt rigtigt ud i størrelsen som det hænger der... :)

    Jeg har lidt mere plads at sy på og have sager på end dig, til gengæld gad jeg faktisk godt at det lå i stuen, så jeg ikke sådan behøvede at gå for mig selv når jeg skal sy.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rakel.
      Jeg er også så småt ved at vænne mig til størrelsen på skabet. Og ja jeg er faktisk glad for, at jeg godt kan sidde og sy samtidig med at begge børn lege bag mig. Og ja jeg kunne godt forstille mig, at jeg kommer til at mangle lidt plads hen ad vejen;)

      Slet
  2. Super hyggelig sykrog, du har dig der - og misundelsesværdigt lækre stoffer i den fine hængevitrine ;-) Er det et lille legekøkken, man kan skimte gennem glasdørene?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak. Og ja du har set helt rigtigt, lavede faktisk samme dag et lille hjørne til legekøkkenet:) Godt set;) kig med i morgen, så vil jeg lave et lille blogindlæg om det:)

      Slet
  3. Super lækkert skam og hyggelig blog du har.

    SvarSlet
  4. Jeg synes, dit hjem ser så hyggeligt ud og jeg er nysgerrig på at se mere. Vil du ikke sende mig nogle fotos fra alle rum i dit hjem. Jeg tænker nemlig, vi måske måtte komme på besøg og lave en boligreportage?
    Lad mig høre fra dig.

    Bedste hilsener

    Mette Helena Rasmussen
    www.retrovilla.dk
    Mail: Retrovilla@gmail.com

    SvarSlet