torsdag den 2. februar 2012

Kæmpe projekt

Vil lige vise jer, hvad jeg har lavet, det er dog noget tid sidden at det blev til, men vil alligevel dele det med jer.
Inden jul besluttede jeg mig for, at lave et patchwork sengetæppe til min svigerinde i julegave. Havde nok ikke helt gennemtænkt, hvor stort et projekt det ville være inden jeg gik i gang, for det der blev lavet på det, helt til den d. 23 december om eftermiddagen. Og ikke nok med, at det var et stort projekt undervejs besluttede min gamle retro symaskine at stå af!!

På grund af travlheden til sidst, fik jeg ikke taget de bedste billeder af tæppet, men mon ikke min svigerinde kunne tage nogle bedre en dag. Men her kommer lidt billeder, som er taget undervejs og af et næsten færdigt tæppe.


5 kommentarer:

  1. Sikke dog en fed gave!!!! Fik du dig en ny maskine? Det er bare så typisk at tingene går i stykker når man mest har brug for dem!!

    SvarSlet
  2. ...og din svigerinde er overlykkelig og dybt taknemlig for det fedeste sengetæppe !!

    Kan ikke takke nok :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det flot! Har lige fundet din blog og har meldt mig som fast læser :)
    Jeg har en giveaway i gang lige nu, hvis det er noget for dig.

    SvarSlet
  4. Assalamungalaikum Warrohmatullah hiwabarokatuh
    bade promosi obat kadas, kudis, panu, kurap lan herpes 085647928789
    bismillahhirrohmannirrokhimkulabadenderekpromosiobatkadaskudisinsyaAllahamnjur

    SvarSlet